Naco IgG Plus ialah sejenis susu tepung laktos yang mengandungi kolostrum lembu semulajadi dari New Zealand. Ianya mengandungi IgG untuk membekalkan faktor imunisasi dan pertumbuhan yang kuat bagi menjamin kesihatan yang unggul.

RAKANIAGA / PENGEDAR DIPERLUKAN
BERNIAGA BERSAMA ROSNANI & SMART SUCCESS TEAM


SATU LAMAN WEB PERCUMA UNTUK ANDA
DAFTAR PERCUMA

Testimoni Malaysia

Hj. Salleh, Kedah - Sakit Keras Hati
Saya Hj. Salleh berasal dari Kedah telah banyak tahun sengsara penyakit hati. Pembedahan memerlukan RM250,000. Setelah diperkenal oleh rakan tentang susu IgG ini sakit saya sembuh dan saya telah memberi kepada ramai lagi rakan-rakan saya yang telah mengalami bermacam penyakit. Alhamdulillah mereka semua sihat. Saya tidak dapat berdiri sudah lama iaitu saraf saya terganggu selepas berlaku kemalangan. Seorang kawan memperkenal susu IgG, setelah minum susu ini sakit saya sembuh dah boleh berdiri.


......................................................................................................................................


En. Shuib ( Kedah) - Penyakit Isteri Gatal-gatal
Isteri saya dah lama mengidap penyakit gatal seluruh badan ni. sampai dah tak tahan siang dan malam. Saya kena tolong garu. Biji-biji penuh badan macam demam campak. Ubat dari klinik dah macam macam dah cuba. Tapi hilang sekejap aja. Lepas 4,5 jam gatal balik.Tapi selepas cuba susu IgG ni 5 sachet saja, gatal-gatal terus hilang. Cuma tinggal bekas bintik-bintik hitam saja kat badan.

......................................................................................................................................


En. Tarmizi Osman ( Perak) - Kencing Manis
Saya mengidap kencing manis ni dah lama. Tapi sejak 2 tahun lepas ibu jari kaki saya berair.Macam mana nak kerja? Nak kerja kena pakai stokin dan kasut.Dah 2 tahun tak kerja.Saya cuba susu IgG-Plus ini. Baru 4-5 hari saja saya tengok jari kaki saya dah tak berair lagi,dah kering.InsyaAllah, saya akan terus ambil susu ni sampai penyakit ni hilang seluruhnya dari badan saya.

........................................................................................................................................


En. Abdullah Mat Hassan (Jeli, Kelantan) - Sengal Tulang
Penyakit yang saya hadapi iaitu sengal-sengal tulang, telah beransur sembuh dan sekarang ini telah pulih seperti sedia kala, Alhamdulillah, sekarang ini sudah 8 packet. Susu IgG Plus ini memang memberi kesan yang baik.
.......................................................................................................................................


En. Azman Ali, Pasir Puteh, Kelantan - Sakit Darah Tinggi / Stroke/ Lumpuh
Selepas habis mencuba 10 packet, terasa lain, terasa tenaga saya lebih,tangan dari tak boleh hendak gerak sedikit pun sebelum ini, dah boleh angkat hingga ke paras mulut.Alhamdulillah, sekarang ini saya rasa makin gagah, sudah boleh membawa kereta sendiri ke Kota Bharu
.......................................................................................................................................