Naco IgG Plus ialah sejenis susu tepung laktos yang mengandungi kolostrum lembu semulajadi dari New Zealand. Ianya mengandungi IgG untuk membekalkan faktor imunisasi dan pertumbuhan yang kuat bagi menjamin kesihatan yang unggul.

RAKANIAGA / PENGEDAR DIPERLUKAN
BERNIAGA BERSAMA ROSNANI & SMART SUCCESS TEAM


SATU LAMAN WEB PERCUMA UNTUK ANDA
DAFTAR PERCUMA

Makanan Minda (Ketahui Rahsia Keajaiban Susu & Kolostrum)

Salam sejahtera,


Adakah anda tahu apa yang anak-anak anda makan / minum?
Adakah pemakanan yang anda berikan kepada anak-anak anda berkhasiat?
Adakah anak anda murung?

Petikan daripada blog Dr. Main Rindam (Pakar Motivasi & Keibubapaan; Pensyarah Kanan USM)

"Sekadar berkongsi pengalaman dan dengan kesedaran yang timbul tentang betapa pentingnya pengambilan makanan seimbang dan makanan berkhasiat untuk anak-anak baik pun diri kita sendiri, tentang Makanan Minda.

Mari kita usahakan untuk membantu anak-anak kita, ahli keluarga, jiran tetangga, masyarakat sekeliling supaya mereka boleh berjaya dengan hebat dalam ujian UPSR, PMR, SPM dan STPM yang sudah sangat hampir tahun ini. Kita perlu sedar menghantar mereka ke tuisyen hanya 30% usaha yang sudah kita laksanakan. Menghantar ke sekolah pula sekadar 30% usaha kita dan 30% lagi mesti kita bantu dari segi diet makanan minda atau “brain diet”..Berdasarkan pengalaman saya, spirulina dan susu kolostrum igG-Plus mampu memberikan otak anak-anak kita LcPS-Long chain Polyunsaturated fatty acid yang merupakan 60% bahan binaan otak. Dalam LcPS, terdapat DHA, AA dan GLA. Ketiga bahan serangkai ini berfungsi menguatkan struktur otak dan penglihatan mata anak-anak. Ia kaya dengan Omega-3 (n-3) dan Omega 6 (n-6). Kenapa bahan ini penting? Kolostrum akan menjadikan otak anak lebih cekap dan tepat. DHA, AA dan GLA dalam kolostrum menjadikan otak lebih tinggi visinya, anak kita akan lebih kuat daya ingatan, sensitif, peka serta cerdas. Otak lebih bertenaga dan pintar.

Selain dari meningkatkan keupayaan minda, susu IgG-Plus yang mengandungi tinggi kalsium dan immunoglobulin ia dapat membantu meningkatkan sistem ketahanan badan dari mudah terkena sakit, mampu melawan virus dan bacteria sekaligus menguatkan tulang dan gigi anak-anak kita. Semua orang telah maklum bahawa susu adalah minuman berkhasiat yang sepatutnya diamalkan oleh semua orang."Sama-samalah kita membantu anak-anak kita dengan memberikan makanan minda dan juga untuk diri kita sendiri. Bukan tujuan berkempen produk tetapi dengan niat beramal "share the knowledge & benefits".

Untuk mendapatkan bekalan Spirulina & susu IgG-Plus, hubungi saya di 012-3203184.


Terima kasih

Rosnani (Mobile Stokis Smart Naco)
012-3203184